Ursäkta röran, vi bygger om

Nästa vecka och under fyra veckor framåt kommer vi göra en ny containerparkering vid återvinningscentralen Ängarna.

För dig som besökare blir det lite trängre under tiden arbetet på återvinningscentralen pågår, bland annat runt ytan för träavfall.

Följ skyltar och anvisningar på plats så blir ett besök så smidigt som möjligt!💚

Informationsägare: Nora kommun
Sidan uppdaterad:

Nyheter